Dotazník spokojnosti zákazníkov

Ďakujeme, že sa s nami podelíte o svoje skúsenosti s klientským servisom LYNX. Nižšie nájdete 5 krátkych otázok na vašu spokojnosť. Vďaka vašim odpovediam nám pomôžete zlepšiť naše klientské služby.

Ďakujeme za vyplnenie tohto dotazníka.

Tím klientskej podpory LYNX SK

požadované
  • 1. Aká je Vaša spokojnosť so zákazníckou podporou?

  • 2. Boli odpovede na Vaše otázky úplné a postačujúce?

    (10 = maximálna známka, 1 = minimálna známka)
  • 3. Bol prístup zamestnanca, s ktorým ste boli v kontakte profesionálny a priateľský?

  • 4. Ako hodnotíte úroveň znalostí zamestnanca LYNX, s ktorým ste boli v kontakte?

  • 5. Ako je pravdepodobné, že odporučíte LYNX priateľovi alebo kolegovi?

  • 6. Máte nejaké ďalšie pripomienky / odporúčania?

  • Toto pole je pre validačné účely a mal by zostať nezmenený.
Vyplnením svojich údajov a kliknutím na tlačidlo vyššie súhlasíte, že LYNX uloží tieto dáta a môže Vás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky pre marketingové účely. Telefonická komunikácia môže byť nahrávaná z dôvodov skvalitňovania našich služieb. Súhlasíte so spracovaním vašich údajov podľa Prehlásenie o ochrane osobných údajov. Odhlásiť sa môžete kedykoľvek na marketing@lynxbroker.cz.