Najčastejšie otázky a odpovede

Ako zmeniť e-mail spárovaný s účtom?

Pri otváraní Vášho obchodného účtu LYNX použil vlastnú emailovú adresu (info@lynxbroker.sk), aby sa uistil, že účet je spárovaný s platnou emailovou adresou.

Po prijatí Vášho prvého depozitu, bude Vaša kontaktná emailová adresa zmenená za asistencie LYNX. Ak ku zmene Vášho emailu nedošlo, budú všetky konfirmačné kódy a dôležité oznámenia spojené s Vašim účtom stále zasielané na email LYNX.

Odporúčame zmeniť emailový kontakt, akonáhle prevediete prostriedky na svoj účet.

Prihláste sa do webovej správy účtu svojím prihlasovacím menom a heslom. V ľavej časti sa nachádza základné menu. Zvoľte Settings1 , User Settings2  a vyberte Email Address 3 .

1
2
3
V ďalšom kroku napíšete email do políčiek New Email Address 1  a potvrdíte novú e-mailovú adresu Continue 2.

1
2
V nasledujúcom okne zadáte svoje užívateľské meno 1 ,  heslo 2  a kliknete Continue 3 .

1
2
3
Systém Vám na nový e-mail poslal 5-miestne číslo ako potvrdzovací kód, ktorý je potrebné napísať do pripraveného poľa a potvrdiť.

Ak boli všetky údaje zadané správne, tak sa Vám zobrazí potvrdzujúca obrazovka. Váš email bude behom 20 minút zmenený a všetky konfirmačné kódy a ďalšie dôležité správy budú už chodiť naň.