Dotazník spokojnosti so založením účtu

Dobrý deň,

pred niekoľkými dňami ste nafundovali Váš nový investičný účet v LYNX. Ďakujem Vám za dôveru, ktorú v nás tým vkladáte.

Rada by som sa Vás opýtala, aká bola Vaša spokojnosť s procesom otvorenia účtu. Tento proces je veľmi citlivý vzhľadom na rastúce zákonné požiadavky, ktoré musíme plniť. Práve preto kladieme silný dôraz, aby sme pre Vás tento proces urobili čo najpríjemnejšie a najrýchlejšie.

Verím, že konštruktívne hodnotenie je jedným z dôležitých prostriedkov pre ďalší rozvoj správnym smerom. Preto by som veľmi ocenila, keby ste vyplnili dotazník nižšie a tiež pripojili Vaše komentáre.

Ďakujem za čas, ktorý venujete zhodnoteniu našich služieb.

Prajem Vám veľa úspechov.

Elena Gašparová, Senior Account Manager

  • 1. Ako hodnotíte proces vyplnenia online formulára na otvorenie účtu?

    (10 = maximálna známka, 1 = minimálna známka)
  • 2. Ako hodnotíte následný proces založenia účtu a komunikáciu s našim tímom?

    (10 = maximálna známka, 1 = minimálna známka)
  • 3. Ako by ste hodnotili / a Vašu dočasnú skúsenosť s LYNX?

    (10 = maximálna známka, 1 = minimálna známka)
  • 4. Môžeme Vám teraz s niečím pomôcť?

  • 5. Čo by sme mohli vylepšiť do budúcna?

  • Toto pole je pre validačné účely a mal by zostať nezmenený.