Dobrý deň,
minulý týždeň ste nafundovali svoj nový obchodný účet. Ďakujem Vám za dôveru, ktorú v nás vkladáte.
Radi by sme sa Vás spýtali, aká bola Vaša spokojnosť s procesom otvorenia účtu. Tento proces je veľmi citlivý vzhľadom na rastúce zákonné požiadavky, ktoré musíme plniť. Práve preto kladieme silný dôraz nato, aby sme pre Vás tento proces urobili čo najpríjemnejším a najrýchlejším.
Verím, že konštruktívne hodnotenie je jedným z dôležitých prostriedkov pre ďalší rozvoj správnym smerom. Preto by som veľmi ocenila, keby ste vyplnili dotazník nižšie a tiež pripojili Vaše komentáre.
Ďakujem za čas, ktorý venujete zhodnoteniu našich služieb.
Prajem Vám veľa úspechov.
Elena Gašparová, Senior Account Manager
