Na Vašom obchodnom účte v posledných mesiacoch neprebieha žiadna aktivita. Radi by sme zistili, čo je dôvodom, aby sme sa mohli lepšie prispôsobiť Vašim potrebám a uistili sme sa, že máte všetko potrebné pre svoje obchodovanie.
Vaše odpovede sú pre nás veľmi dôležité, pretože na základe nich upravujeme a zlepšujeme naše služby. Dúfam, že na základe informácií o Vašej skúsenosti s LYNX budeme schopní posunúť naše služby Vami požadovaným smerom.
Verím, že konštruktívne hodnotenie je jedným z dôležitých prostriedkov pre ďalší rozvoj správnym smerom. Preto by som veľmi ocenil, keby ste vyplnili dotazník nižšie a tiež pripojili Vaše komentáre.
Ďakujem za čas, ktorý venujete zhodnoteniu našich služieb.
Prajem Vám veľa úspechov.
Martin Bartoš, Senior Account Manager LYNX CZ & SK
