Najčastejšie otázky a odpovede

Aké kontakty využiť mimo pracovnú dobu?

Pracovná doba LYNX je každý pracovný deň od 8:00 do 18:00. V prípade obmedzenia alebo rozšírenia pracovnej doby sú klienti informovaní e-mailom.

Mimo pracovnú dobu je možná komunikácia prostredníctvom e-mailu na info@lynxbroker.sk.

V urgentných prípadoch je možný telefonický kontakt priamo na Interactive Brokers Professional Services. Európska podpora je k dispozícii v angličtine, nemčine, francúzštine, španielčine a taliančine na +41 41 726 9536 od 8:00 do 20:00 každý pracovný deň. Do USA je možné volať na+1 312 542 6901 každý pracovný deň od 14:00 do 02:00. Od 2:00 do 11:00 je možné volať do Hong Kongu na +852 2156 7907.

Kontaktné údaje sú ďalej uvedené na webových stránkach spoločnosti v sekcii Kontakt.

LYNX: Jedna platforma, nespočetne výhod
  • Extrémne nízke poplatky
  • Globálne investovanie na viac ako 100 trhoch
  • Profesionálna obchodná platforma ponúka jednoduchosť, rýchlosť a spoľahlivosť
  • Tipy a vzdelávanie od profesionálnych investičných expertov
Broker Roka 2015 a 2016 v Českej republike
Najlepší online broker podľa Handelsblatt 2013 až 2015 (DE)
Najlepší broker 2016 podľa Vergelijk Brokers (NL)
Contact icon Zavolajte nám na
(0)2 800 877 87
Contact icon Napíšte nám na
info@lynxbroker.sk
Contact icon Spojte sa s nami na
CHAT
Contact icon Prečítajte si najčastejšie otázky